Skocz do zawartości

Odświeżony Szablon Na Forum!

Znalazłeś Błąd? Zgłoś Go Do Poprawy!

Zgłoś!

Jesteś Kobietą?

Odbierz vipa na dowolnym serwerze!

Odbierz!

Głosuj Na Serwery!

Oddaj swój głos i zgarnij reputację!

Zagłosuj!
Zefir

[Forum] Regulamin

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Forum

1. Wstęp
1.1 Zarejestrowanie konta na forum jest równoznaczne z przeczytaniem oraz akceptacją niniejszego regulaminu.
1.2 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie bez wcześniejszego uprzedzenia.
1.3 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
1.4 Regulamin dotyczy wszystkich użytkowników forum wraz z Administracją.
1.5 Regulamin forum jest nadrzędny wśród wszelkich regulaminów znajdujących się na forum.
1.6 Regulaminy umieszczone w działach również obowiązują użytkowników forum.
1.7 Administracja zastrzega sobie prawo do ostrzegania, banowania oraz kasacji kont w przypadku złamania regulaminu.
1.8 Użytkownicy, którzy posiadają więcej niż 1 konto na forum mogą być ukarani w postaci bana na adres IP. W przypadku, gdy inni domownicy chcą posiadać własne konto są zobowiązani do poinformowania o tym właściciela forum.
1.9 Administracja AceGo.pl nie ponosi odpowiedzialności prawnej za treść umieszczaną przez użytkowników.
1.10 Każdy użytkownik forum ponosi pełną odpowiedzialność za zamieszczane przez niego treści.
1.11 Administracja nie ponosi odpowiedzialności za włamania na konta użytkowników, które posiadają słabe hasło do konta.

2. Treść
2.1 Wszelkie treści publikowane na forum powinny być zgodne z polskim prawem.
2.2 Nazwa tematu powinna być adekwatna do jego treści.
2.3 Zabrania się umieszczania treści, które są na tle pornograficznym, rasistowskim, wulgarnym, obraźliwym.
2.4 Staramy się pisać czytelnie.
2.5 Zabrania się nadmiernego używania słów, które są uważane za wulgarne.
2.6 Nie prowokujemy do kłótni oraz do istniejącej nie dołączamy.
2.7 Zakaz umieszczania tego samego tematu w kilku działach.
2.8 Zabrania się umieszczania na forum plików i adresów do cheatów, skryptów, wspomagaczy oraz wszelkich treści zagrażających innym użytkownikom.
2.9 Zabrania się spamowania - pisania postów zbędnych, nic nie wnoszących mających na celu zwiększenie ilości postów lub reputacji użytkownika.
2.10 Wypowiadając się w czyimś podaniu na określone stanowisko, należy sensownie uzasadnić swoją decyzję, podając minimum 3 argumenty. Zakazane są argumenty typu "tak jak wyżej", "powody up" itp. 
2.11 Zakaz wypowiadania się w swoim podaniu na określone stanowisko.
2.12 Po odrzuceniu/przyjęciu podania na określone stanowisko, kolejne można złożyć po siedmiu dniach. Zakazuje się także pisania kilku podań naraz na dane stanowiska (mowa tutaj szczególnie o podaniach na adminów serwerów). 
2.13 W prośbach o odbanowanie gracza prawo do wypowiedzi posiada gracz proszący o UB, admin który go zbanował, UBTeam oraz Administracja.
2.14 W dziale "Skargi" prawo do wypowiedzi posiada oskarżyciel (autor tematu), oskarżony, świadkowie, którzy wniosą coś na korzyść lub niekorzyść oskarżonego, UBTeam oraz Administracja. 
2.15 Przed założeniem tematu należy upewnić się czy nie istnieje już taki temat.
2.16 Publikacja reklam sieci, serwerów oraz innych for o tematyce counter strike jest dopuszczana jedynie w dziale "Publikacje serwerów".
2.17 Dodawanie wszelkich treści, grafik, które nie są własnego autorstwa muszą posiadać informacje o osobie, która to stworzyła.
2.17 Zakaz pisania w starych tematach, chyba że mamy istotną rzecz do napisania.
2.18 W miarę możliwości używaj opcji "edytuj".
2.19 Podczas starania się o stanowisko na forum/serwerze zabronione jest pisania kłamstw.
2.20. Zakaz używania koloru czerwonego i jego odcieni - ten jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla Administracji. Można z niego skorzystać jedynie w celu podkreślenia słowa. 
2.21. Zakaz oznaczania osób zbanowanych 

3. Profil użytkownika.
3.1 Zakazuje się używania tagu media, wyjątek stanowią zawartości promujące sieć AceGo.
3.2 Dopuszczone jest posiadanie maksymalnie dwóch obrazków w sygnaturze.
3.3 Niedozwolone jest umieszczenie w swoim profilu jakiejkolwiek reklamy promującej zewnętrzną witrynę lub serwer.
3.4 Zakazuje się zmiany rangi podstawowej, na inną mniej istotną spośród rang posiadanych przez użytkownika.
3.5 Nick użytkownika nie może być zbyt podobny do istniejącego konta oraz posiadać wulgarnego wydźwięku.
3.6 Użytkownik ma prawo do zmiany nicku.
3.7 Nick użytkownika nie może posiadać adresów do stron.
3.8 Użytkownik jest w pełni odpowiedzialny za udostępnianie przez siebie swoich danych osobowych. Administracja nie udostępnia ich osobom trzecim.

4. Punkty reputacji
4.1 Zakaz namawiana/proszenia o dodanie punktu reputacji.
4.2 Zakaz dodawania bezsensownie reputacji.
4.3 Każdy jest upoważniony do dodawania punktów reputacji.

5. Warny
5.1 Każdy użytkownik, który złamał regulamin może zostać ukarany adekwatną ilością warnów.
5.2 Jeżeli chcemy odpracować jednego warna musimy stworzyć 5 reklam na płatnych domenach.
5.3 W przypadku uzyskania 10 warnów użytkownikowi nakłada się flagę spamera.




Copyright by AceGo.pl

Regulamin obowiązuje od dnia dzisiejszego, 26.01.2018r.

Zabronione jest kopiowanie jakiejkolwiek części forum pod groźbą z art. 25 prawa autorskiego.

https://pl.wikisource.org/wiki/Prawo_autorskie_(ustawa_z_4_lutego_1994_r._tekst_jednolity_z_2006_r

Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści udostępniane przez użytkowników, w przypadku złamania zasad lub naruszenia regulaminu należy skontaktować się z administracją w celu wyjaśnienia.

Regulamin napisany przez @Luck
Sprawdzony oraz zaakceptowany.

  • Polecam 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
G. Mod

27.02.2020 - aktualizacja regulaminu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...